dijous, 23 d’octubre del 2014

Hola a tothom!,
He estat molt ,però que molt allunyada d'aquest blog, el motiu era important: estava estudiant a l'Institut de Sales de Viladecans, tècnic superior en dietètica.Al juliol per fí vaig acabar pràctiques i desde aleshores estic preparant l'entrada al nou mon laboral.
Estic preparant una consulta a Sant Mateu al carrer St Domènec num 7 i allà us espero ben aviat.A Gavà estic treballant per atendre ja sigui domicili o en botigues especialitzades.

Els meus serveis seràn:
                  * Dietes personalitzades
                  * Consells dietètics per diferents patologíes
                  * Receptes variades i estacionals.
                  * Suport culinari.

També organitzaré tallers de cuina , vegetariana, macrobiòtica, etc.I com que no es pot deixar d'estudiar i apendre, properament estudiaré auriculoteràpia , se per pròpia experiencia que l'acupuntura és una pràctica mèdica que funciona molt bé,La medicina xinesa  la pràctica desde fa milenis.

En els propers dies us vull anar donant consells dietètics senzills i cotidians que cal seguir per dur una alimentació sana i equilibrada.

Disculpeu el meu silenci de tants i tants mesos i fins la propera blogada!.




1 comentari: